Je hebt goede content gecreëerd en hebt die succesvol ingezet op je online en offline kanalen. Hoe zorg je er nou voor dat je die content kunt hergebruiken, bijvoorbeeld om je klanten informatie op maat te geven? Hiervoor is het nodig dat je op een gestructureerde manier aan de slag gaat met het opslaan, beschrijven en creëren van je content.

effectieve content

Stappenplan content: zo organiseer je je content efficiënt en effectief

STAPPENPLAN
Opslaan, beschrijven, creëren

SLIM HERGEBRUIK
Je hebt goede content gecreëerd en hebt die succesvol ingezet op je online en offline kanalen. Hoe zorg je er nou voor dat je die content kunt hergebruiken, bijvoorbeeld om je klanten informatie op maat te geven? Hiervoor is het nodig dat je op een gestructureerde manier aan de slag gaat met het opslaan, beschrijven en creëren van je content.

Lees ons artikel ‘stappenplan content‘ op Frankwatching.
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *