verbeteren dienstverlening

Klanttevredenheid Wageningen UR verbetert door geautomatiseerde werkprocessen

OPDRACHTGEVER
Wageningen UR

VRAAGSTUK
Verbeteren dienstverlening
De communicatieafdeling wil haar dienstverlening binnen de universiteit verbeteren. De structuur van de afdeling wordt daartoe gewijzigd. Deze nieuwe structuur vraagt om een andere manier van werken.

OPLOSSING
Projectmatige werkprocessen
We hebben de werkprocessen aangepast aan de veranderde organisatiestructuur. De samenwerking is deels geautomatiseerd.
Ter ondersteuning hebben we een brandportal geselecteerd en ingericht. De gebruiksvriendelijke portal is beschikbaar voor 6.000 medewerkers. Zij hebben toegang tot bijna 15.000 assets. Ook kunnen ze eenvoudig zelf uitingen creëren en bestellen. Met behulp van een leveranciersdatabase wordt intensiever samengewerkt met onder andere fotografen, vertalers en ontwerpers.
Hiermee is de basis gelegd voor contentorganisatie; tekst en beelden ontleden en slim hergebruiken volgens ons stappenplan contentorganisatie.